Thursday, March 22, 2012

Sub Zon Zamrud 1 terima 3 sticker Cemerlang!!!




 ~PANTRI~
 ~SUDUT PELUPUSAN~
~SURAU~

Pada sesi pengauditan yang lalu (20 Mac 2012) Sub-Zon Zamrud 1 iaitu Unit Pentadbiran, Tingkat 18 telah menerima 3 sticker CEMERLANG daripada pihak Audit Dalam yang datang membuat pemeriksaan. 3 tempat yang mendapat sticker tersebut adalah pantri, surau dan sudut pelupusan. TAHNIAH diucapkan kepada pegawai dan kakitangan yang bertungkus-lumus memperbaiki kelemahan daripada teguran audit pertama.
Kepada teman-teman yang lain, teruskan lagi usaha untuk MENGEMASKAN~MENCANTIKKAN dan seterusnya MENCERIAKAN ruang pejabat anda. Caiyok!!

~YANG BAIK JADIKAN TAULADAN, YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN :) ~

~SISIH~SUSUN~SAPU~SERAGAM~SENTIASA AMAL~


2 comments:

  1. ni pejabat kerajaan ker sekolah tadika ker taska nie...orang 5S bersih, kurang kan barang...Malaysia punya style mmg tadika style ker

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe terima kasih komen tuan. Ini gambar mula-mula kami salah konsep sebab terikut benchmark yang sebegitu. Sekarang kami dah lebih kemas dan faham konsep sebenar 5S dan berjaya sambung persijilan dengan MPC. Kami masih berusaha supaya berkreatif dengan mengekalkan imej korporat. Terima kasih sudi melawat zon 5S kami.

      Delete

Featured Post

Pejabat SUK Selangor Cemerlang EKSA

Makluman bahawa Pejabat SUK Selangor telah berjaya memperolehi PENSIJILAN "EKOSISTEM KONDUSIF SEKTOR AWAM (EKSA)" Hebahan mak...

Popular Post