Wednesday, February 25, 2015

Face Of 5S - Meriahkan Kunjungan Facebook 5S

Salam sejahtera. Pelbagai cara dan idea sentiasa tercipta demi mempromosi penerapan 5S di kalangan kakitangan Pejabat SUK Selangor. Sekali lagi platform Facebook Page dijadikan medium interaksi yang berkesan untuk usaha ini. Antara idea kecil yang sangat memberikan impak yang besar ialah pertandingan "Face Of 5S" (hm Wajah 5S??) iaitu memilih seorang kakitangan terpilih yang ada dalam gambar aktiviti 5S sepanjang tahun. Pertandingan ini akan diadakan beberapa siri setahun bergantung kepada peruntukan hadiah dan kesempatan masa yang sesuai. Impak yang sangat ketara ialah semakin banyak kunjungan dan Like yang diterima oleh Facebook Page 5S, yang asalnya hanya di kalangan kakitangan Pejabat SUK kini tersebar kepada kenalan dari jabatan luar dan orang awam yang rupa-rupanya turut mengikuti perkembangan Page ini. Tahniah kepada semua kakitangan Pejabat SUK Selangor yang sangat "sporting" menyokong usaha penerapan nilai murni dalam 5S selama ini. Jadi tahun 2015 diharap dapat memberikan manfaat kepada semua pihak terutama demi persekitaran kerja yang baik. Seronoknya bekerja dalam suasana kondusif di Pejabat SUK Selangor!

Face Of 5S bagi siri 1 tahun 2015
Pemenang "Face Of 5S" siri 1 tahun 2015 menerima hadiah dari pihak Jawatankuasa 5S Pejabat SUK Selangor

Nantikan siri 2 dan seterusnya di masa akan datang! Teruskan komitmen anda sebagai sebahagian dari kejayaan pasukan 5S terhebat di jabatan kerajaan Selangor.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Pejabat SUK Selangor Cemerlang EKSA

Makluman bahawa Pejabat SUK Selangor telah berjaya memperolehi PENSIJILAN "EKOSISTEM KONDUSIF SEKTOR AWAM (EKSA)" Hebahan mak...

Popular Post